DUBstagram: Foggy sunrise

Om tien over zeven in de ochtend was Hans de Kruijf op maandag 31 augustus al op weg naar zijn bureau in het Hans Freudenthalgebouw in De Uithof. Ach ja, hij is een ochtendmens.

Instagramnaam: ihansz

“Ik ben Hans de Kruijf (49). Werkzaam sinds 1 september 2007 bij de Faculteit Bètawetenschappen op het domein Human Resources als medewerker Rechtspositie & Arbeidsvoorwaarden. “

Even rekenen: Hans was deze dinsdag 1 september dus exact acht jaar in dienst!

“Ik zit al ruim 4,5 jaar op Instagram (volgens mij is dat vanaf het begin). Heb er wel een slotje opgezet, omdat ik gek werd van de spookvolgers en andere spammers. Dat is dan wel weer jammer.”

Hans zit op Instagram omdat hij het erg leuk vindt om zijn fotoleven te delen met anderen in de wereld. “Het is natuurlijk ook een soort van voyeurisme 2.0.” Maar ook een vorm van idealisme, zegt hij: “Het maakt de wereld kleiner en juist omdat je in elkaars keuken kan kijken, krijg je misschien wat meer begrip voor elkaar”.

“Mijn favoriete instagrammer is @JohnBarnett, omdat hij zulke mooie foto’s maakt en op Instagram plaats!”

Over Foggy sunrise

“De foto is afgelopen maandagochtend genomen rond 7.10 uur. Ik ben altijd zo vroeg. Sowieso omdat ik vier dagen van 36 uur werk en daardoor negen uur per dag werk, maar ook omdat ik een ochtendmens ben en geen probleem heb om vroeg te beginnen. Is trouwens heerlijk, je ziet als het ware de UU wakker worden!”

Tags: dubstagram