Gezocht: het leukste studentenhuis

Naast de meest fotogenieke studentenbillen en de mooiste en slimste student(e) is ook de strijd om het ultieme studentenhuis van Nederland weer losgebarsten op Studenten.net. Er heeft zich al een Utrechts huis aangemeld.

De site Studenten.net zoekt jaarlijks naar het mooiste, beste, meest welgevormde of gezelligste studentending. Voor een onderbroekensponsor kan gestemd worden op de mooiste studentenbillen (m/v) en voor de functie van ambassadeur van de studentensite wordt de beste combi van beauty & brains (m/v) gezocht. En sinds kort wordt dus ook weer uitgekeken naar het ultieme studentenhuis.

Huize burgerlijkheid waar Linda, Marianne, Anne Marijn, Marije en Tessa wonen, heeft zich al aangemeld. De Utrechtse studentes Psychologie, Economie, Communicatie en Event Management kijken gretig naar GTST en Holland Next Top Model en eten graag tapas. Er gaan twee kratten bier per week door de dames en hun gasten en daarnaast vinden ze ook nog tijd op gemiddeld 15 uur per week te studeren.

Utrechtste billen zitten al niet meer in de race en ook de student van het jaar zal niet uit de Domstad komen dus misschien kan Utrecht de andere studentensteden een poepie laten ruiken als het gaat om het ultieme studentenhuis en daarmee – joepie - een huishoudelijk apparaat winnen. Huizen kunnen zich nog inschrijven en er kan al worden gestemd op www.studenten.net.

GK

Tags: aan tafel