Twitterpraat: help, mijn mailbox explodeert

Hmm, spam.

Er werd weer heel wat getwitterd afgelopen week. Wij hebben de leukste er uitgepikt.

Door een "fuckup" van een werkneemster stroomden de mailboxen van bètastudenten dinsdagmiddag vol. Gelukkig kunnen enkele studenten er nog om lachen.

de administratie zet per ongeluk hele Bèta afdeling in cc van mail. En alle studenten profiteren daarvan met heul veel mail terug haha #spam

— Bram van den Heuvel (@Bram_Heuvel) January 10, 2012

Lol. Een of andere medewerker van @UniUtrecht stuurt inkooporder door naar alle studenten van Betawetenschappen (mailing list)... 1/2

— Geert Wirken (@djiwie) January 10, 2012

... vervolgens sturen alle studenten een reactie via reply to all naar dezelfde mailing list. Mijn mailbox explodeert :P 2/2 @dubnieuws

— Geert Wirken (@djiwie) January 10, 2012

"Henk Bovekerk is a student", staat er in zijn Twitter-bio. Maar sinds het verschijnen van Hans' bachelorscriptie over de "fascistische" PVV is hij de "bekendste bachelor student van van Nederland". En hij heeft de aandacht van Geert Wilders:

Op de KU in T zijn ze allemaal Stapel.

— Geert Wilders (@geertwilderspvv) January 6, 2012

De eerste werkdag van "Twitterprof" Femke Halsema.

Zo, 2 deadlines gehaald - voor #DWDD vanavond & #vk morgen: beide over Thatcher. Nu eerste middag universiteit Utrecht. #leukleuk

— Femke Halsema (@FemkeHalsema) January 12, 2012

Bij deze tweet heeft de redactie voor de verandering geen commentaar.

ik zou echt een x op deuniversiteit utrecht willen staan op dat dak van me moeder en dan keihard You Rock My World opzetten & losgaan.

— Norine ♥ (@xxxnoortjee) January 9, 2012
Tags: spam | twitterpraat