Odysseus '91 sportvereniging van 2003

"De vereniging heeft de combinatie van plezier en prestatie hoog in het vaandel, wat leidt tot een zowel binnen als buiten de vereniging herkenbaar hecht verenigingsgevoel. De vereniging heeft inmiddels zeven heren en twee dameselftallen. De organisatie wordt volledig gedragen door de studenten zelf. Zowel bestuur, materiaalverzorgers, lijners en scheidsrechters zijn in het algemeen zelf voetballende studenten." Aldus het juryrapport.
De prijzen werden in de jaarbeurs bekend gemaakt door burgemeester Brouwer en wethouder Spekman. Vanuit de studentenhoek waren nog genomineerd: tafeltennisser Nico Blok (sportman van het jaar), Orcaroeier Daniëlle Broekhuizen (sportvrouw van het jaar) en Triton licht 2003 (beste sportploeg). Zij allen vielen niet in de prijzen.
AH