DUBstagram: 'Archy door weer en wind'

Instagram: @julialeenders

Afgelopen zaterdag was de Maliebaan omgetoverd in een renbaan voor paarden voor de Maliebaandag Kortebaandraverij. Diergeneeskundige Studentenkring (D.S.K) vierde haar lustrum tijdens dit evenement niet alleen met studenten, maar met alle inwoners van Utrecht. Ook de studievereniging Archaeopteryx, de veterinaire Vereniging voor Vogels en Bijzondere Dieren, was van de partij. Julia Leenders studeert Diergeneeskunde aan de Universiteit Utrecht én is aankomend bestuurslid van Archaeopteryx.

Julia: "Op de foto mochten wij onze vereniging representeren op de Maliebaandag Kortebaandraverij van het Diergeneeskundige Studentenkring (D.S.K) lustrum met zowel ons huidig als ons aankomend bestuur. Ondanks dat de regen met bakken uit de lucht viel, hebben we samen met alle toeschouwers, kindjes die bij ons vogelhuisjes kwamen schilderen en vooral met elkaar een super gezellige en geslaagde dag gehad!"