DUBstagram: Elevator sessions in huize Van Lieflandlaan

Instagram: @VLL38

Het festival Elevator Sessions werd afgelopen weekend voor zevende keer georganiseerd. Voor de vijfde keer vond het plaats in het Tuindorp-West Complex in Utrecht. Bart en Yvet wonen samen met nog acht vrienden in deze studentenflat op de Van Lieflandlaan.

Bart: "De meeste van ons studeren nog. Vijf aan de UU, drie aan de HU en ik werk tegenwoordig op de IT-afdeling van het UMC. Een mooie mix dus!  Voor de meeste van ons gold dat we nog nooit eerder op een Elevator Sessions-feestje waren geweest. Dit was dus de primeur. We bezochten het festival met vrijwel ons hele huis, slechts drie van de tien hebben het gemist. Het was een erg leuk feestje maar helaas was het niet zo druk, al mocht dat de pret niet drukken. We hopen oprecht voor de organisatie dat het volgend jaar drukker is!"

A post shared by Vll38 (@vll38) on Jun 9, 2017 at 6:32pm PDT