Laat gratis een professionele LinkedIn-profielfoto maken

Een vakantiekiekje als profielfoto is misschien leuk op Facebook, maar op LinkedIn mag het wel wat serieuzer. Deze week kun je in De Uithof of in de binnenstadsbibliotheek gratis een professionele foto voor je LinkedIn-profiel laten maken.

Wanneer je goed voor de dag wil komen op je LinkedIn-profiel, is een professionele foto van groot belang. Op maandag, dinsdag of donderdag kun je gratis zo'n foto laten maken. De fotograaf staat elke dag in een ander gebouw. Terplekke kun je meteen even de opbouw van je cv laten checken.

Het intiatief komt van Career Services, een nieuwe dienst voor studenten die zich beter willen voorbereiden op de arbeidsmarkt. Studenten kunnen hier terecht voor bijvoorbeeld een sollicitatietraining of het vinden van een stageplaats. Elke faculteit heeft vanaf dit najaar een career officer die studenten helpt met dit soort zaken.

De stand van Career Services is elke dag tussen 10.00 uur en 14.00 uur geopend. Maandag 16 november staat deze in het Koningsbergergebouw, tegenover de botanische tuinen, dinsdag 17 november bij de receptie in het Educatorium en donderdag 19 november in de Universiteitsbibliotheek in de binnenstad.