Studenten gebruiken Snapchat om activiteiten Week van de Medezeggenschap te promoten

Snapchat is een populaire sociale media app waarmee foto’s kunnen worden gedeeld. Ayaz Ghedri, lid van de studentenraad Geneeskunde, heeft vier snapchatfilters ontwikkeld, voor alle vier de dagen van dagen van de week van de medezeggenschap. Van 19 tot en met 23 februari zullen deze speciale filters beschikbaar zijn.

“Het design van de filters is gerelateerd aan het evenement, om het leuker te maken.” Zegt Ayaz. “Hiermee hopen we de studenten wat meer te kunnen betrekken in de medezeggenschap en misschien zelfs enthousiast te maken hiervoor.” Een van de speerpunten van de studentenraad van de faculteit Geneeskunde is om meer zichtbaar te zijn voor de studenten.

Elke van de vier filters is bedoeld om een dag van de week online te zijn ter promotie van een evenement tijdens de Week van de Medezeggenschap. Op de foto staan studenten uit de U-raad en uit de studentenraad Geneeskunde, met de filter die het evenement van vandaag, de ‘Koffie Actie’ weergeeft. De filters zijn locatie-gebonden, en dus alleen te gebruiken wanneer iemand zich bij het evenement bevindt.