Thomas in halve finale Student of the Year

De Utrechtse student Thomas Arnold is doorgedrongen tot de halve finale van Student of the Year, de jaarlijkse zoektocht naar de de slimste én knapste student van Nederland.

Thomas, die de bacheloropleiding Natuurwetenschap & innovatiemanagement aan de UU volgt, is een van de overgebleven vier mannen. Bij de meisjes zijn nog zes kandidaten over. De Utrechtse Nienke viel af in de kwartfinale. De Hogeschool Utrecht levert wel een halve finaliste.

Het favoriete boek van Thomas, zo blijkt uit het profiel dat hij heeft op de site van Student of the Year, is De Celestijnse Belofte. Als hij dronken is, dan gedraagt hij zich als een “hippie”, schrijft hij. “Ik knuffel dan graag mensen en maak veel complimentjes. Ik vertel ook verhalen over mezelf die helemaal niet waar zijn en zet mezelf dan keihard voor schut.”

Op 1 mei wordt bekend welke 6 studenten (3 mannen en 3 vrouwen) doorgaan naar de finale. In 2011 won UU-studente Mirjam de Rover de competitie bij de vrouwen.

Stemmen op Thomas kan hier.