Utrechtse Thomas geen student of the year

De Tilburgse studente Heidi  Veugen en de Groningse student Maarten Vranckx zijn de grote winnaars geworden van de wedstrijd Student of the Year. Utrechter Thomas Arnold greep naast de prijzen in de competitie van studentensite Studentnet.

Vier Utrechtse studenten deden dit jaar mee aan de competitie voor studenten die beauty en brains weten te verenigen. UU-student Natuurwetenschap & Innovatiemanagement Thomas Arnold wist het als enige tot de finale te schoppen. Daarin namen drie mannen en drie vrouwen het tegen elkaar op, ondermeer tijdens een professionele fotoshoot en een finaleronde in het Duitse Düsseldorf. Donderdagavond werden in Zandvoort de twee winnaars bekendgemaakt.

Helaas kon Thomas niet in de voetsporen treden van de Utrechtse winnares van 2011, studente Communicatiewetenschappen Mirjam de Rover. Hij legde het af tegen de Groningse student Facility Management Maarten Vranckx. Net als de vrouwelijke winnares Heidi Veugen mag Maarten een rondreis door Cuba gaan maken.

Voor de fans hieronder nog een keer de video die onze DUB  & Dwars-crew maakte met Thomas.