UU-student komt om bij vliegramp Malaysia Airlines

Student Geneeskunde van de Universiteit Utrecht Lisanne Engels is omgekomen bij de vliegramp van Malaysia Airlines.

Lisanne Engels was masterstudent bij Geneeskunde en zou in Maleisië een coschap Oogheelkunde gaan lopen. Ze was lid van studentenvereniging U.V.S.V/N.V.V.S.U.. De vereniging die deze week het 115-jarig bestaan viert, heeft alle lustrumactiviteiten voor vandaag afgelast. De leden komen vanmiddag tussen 17 en 19 uur bijeen om Lisanne te gedenken, zo staat op de site van de vereniging.

De MH17 was donderdag 17 juli op weg van Amsterdam naar Kuala Lumpur toen het vliegtuig neerstortte in Oekraïne. De Universiteit Utrecht en het UMC Utrecht hebben uit respect de vlag halfstok gehangen.

Tags: mh17 | vliegramp | uvsv