Verenigingen lokken nieuwe leden met hippe promofilmpjes

De strijd om de eerstejaars is begonnen. Gedurende de UIT-week doen verenigingen hun best om zoveel mogelijk nieuwe leden binnen te halen. Ook op internet wordt flink geworven met promofilmpjes. DUB zet ze op een rij.

De dames van UVSV doen creatief met letters in hun promofilmpje.

Bij het Utrechts Studenten Corps volgen we het leven van USC-lid Tjeerd, overdag studerend in de UB, ’s avonds keihard feestend in de sociëteit en in de Woo.

Veritas recyclet het promofilmpje van vorig jaar en heeft voor de UIT van dit jaar een filmpje gemaakt met daarin de UIT-activiteiten.

Veel beelden van feestende studenten in de promofilm van Unitas.

UMTC legt de nadruk op kleinschaligheid in haar filmpje.

Het laatste promofilmpje van S.S.R.-N.U. stamt uit 2010, maar laten we hierbij toch even zien.

De NSU-video begint vrij mysterieus met onder meer een bestuurslid dat een sigaar opsteekt met monopolygeld (?), maar gaat al snel over op een overzicht van de activiteiten deze week.

Biton heeft geen introductiefilmpje op de site staan, maar een impressie van het laatste themafeest van de vereniging.

Van de roeiverenigingen heeft alleen Orca een promofilmpje gemaakt.