Ben jij:

• Een actieve student in het hoger onderwijs?

• enthousiast over duurzaamheid?

• ondernemend en leergierig?

• een teamspeler en communicatief sterk?

• op zoek naar een uitdaging voor volgend studiejaar?

Dan ben jij het ideale bestuurslid van Morgen, het studentennetwerk voor een duurzame toekomst.

Wij zoeken:
Bestuur 2013-2014!
Morgen is de landelijke studentenorganisatie die zich inzet voor duurzame ontwikkeling in je studie, je studentenleven en je carrière.  Duurzaamheid gaat over het hier en nu, met het oog op daar en morgen, omdat studenten de leiders van de toekomst zijn.

Als bestuurslid ben je verantwoordelijk voor het draaiend houden van de organisatie, coördineer je projecten en ondersteun je activiteiten van lidorganisaties in tien studentensteden. Voorbeelden van onze projecten zijn het online lifestyle magazine Duurzamestudent.nl, het Manifest van Morgen en de duurzaamheid-ranking van universiteiten en hogescholen (Sustainabul) in Nederland.
Meer informatie? Kijk op www.studentenvoormorgen.nl of bekijk het zoekboekje.