Studenten (en hun ouders), starters en alleenstaanden opgelet!

Lichte, frisse studio (1-kamer appartement) vlakbij het centrum van Utrecht. Het appartement is gelegen op de 3e verdieping van een kleinschalig appartementencomplex. Ligging aan de rustige achterzijde van de levendige Amsterdamsestraatweg. Aan de achterzijde is tevens op de eerste verdieping een gemeenschappelijk dakterras aanwezig. Het appartement is voorzien van een kunststof pui met harmonicaraam (dubbel glas) dat volledig kan worden geopend, waardoor je veel lichtinval hebt. Recentelijk is de studio voorzien van een nieuwe keuken met vaatwasser en is de badkamer opgeknapt.
Het appartement ligt op 5 minuten fietsen van het centrum en twee NS-stations. Ook het Julianapark is vlakbij. De bus stopt min of meer voor de deur en met de auto zit je zo op uitvalswegen en de belangrijkste snelwegen.
Op de Amsterdamsestraatweg is verder een diversiteit aan winkels aanwezig.

Dit is je kans om een mooi appartement te bemachtigen!

Indeling:

Begane grond:
Op de begane grond is de entree aanwezig. De entree is voorzien van intercominstallatie en brievenbussen. Hier bevindt zich het trappenhuis met toegang tot de appartementen.

Derde verdieping:
Entree, woon-/slaapkamer met open keuken en apart toilet. De keukenruimte is voorzien van een nieuwe keuken met vaatwasser. De badkamer is voorzien van een inloopdouche en wastafel.

Het appartement is voorzien van een harmonicaraam dat volledig kan worden geopend en een fijne brede vensterbank. Het uitzicht is wijds en wordt niet belemmerd door andere bebouwing.

Bijzonderheden:

* Bouwjaar circa 1973.
* Woonoppervlakte circa 29 m2; Inhoud circa 90 m3.
* De woning wordt zonder EPA-label opgeleverd.
* Het betreft een appartement met een actieve VvE; de maandelijkse servicekosten bedragen circa € 148,-.
In de servicekosten zijn begrepen de kosten van gas, water en elektra, reservering groot onderhoud, opstalverzekering. De vereniging heeft een reservefonds ter bestrijding van bijzondere kosten, dus niet de gewone jaarlijkse kosten (zoals verzekering e.d.). Er is een rekening op naam van de vereniging van eigenaars, waarop de (drie)maandelijkse verschuldigde servicekosten worden gestort.
* Verwarming door middel van blokverwarming; warm water door middel van een centrale voorziening.
* Het appartement is voorzien van kunststof kozijnen met dubbele beglazing.
* In sommige gevallen is huurtoeslag mogelijk, wat het aantrekkelijk maakt voor ouders met studerende kinderen.
* De oplevering is in overleg.

Vraagprijs: €89.500

Interesse?