Wil jij je onderscheiden van andere studenten en heb jij zin in een uitdaging? Ben je gemotiveerd, heb je affiniteit met sport en wil je werken in een gezellig enthousiast team? Misschien is een bestuursfunctie bij de Sportraad Utrecht iets voor jou!

De Sportraad Utrecht (SRU) is de koepelorganisatie voor alle studentensportverenigingen en individuele studentsporters aangesloten bij het sportcentrum Olympos.

• De SRU behartigd de belangen van deze sporters en stimuleert de studentensport in Utrecht. Zij bemiddeld met partijen zoals: Universiteit Utrecht (UU), Hogeschool Utrecht (HU), gemeente utrecht, Vereniging Sport Utrecht (VSU), Studentensport Nederland (SSN) en stichting USS Mesa Cosa.
  • De SRU verdeelt subsidies aan aangesloten verenigingen, organiseert clustervergaderingen en workshops voor deze verenigingen.
  • De SRU organiseert de afvaardiging naar jaarlijks terugkerende evenementen zoals de Batavierenrace, GNSK en regelt inschrijvingen rondom studentenwinter- en zomersport. Daarnaast organiseert de SRU mede de sportmarkt tijdens de UIT.

De sportraad zoekt:
gemotiveerde student(e), die affiniteit hebben met sport en bij voorkeur commissie- of bestuurservaring hebben.

De sportraad biedt:
Gevarieerd bestuurswerk met volop uitdaging, toegang tot alle ins en outs omtrent de Utrechtse studentensportwereld, een onkostenvergoeding, een prettige werkplek op sportcentrum Olympos, een groot netwerk en een gezellig jaar waar je veel mensen leert kennen en nieuwe ervaringen opdoet.

Tijdsbesteding:
Het bestuur van de Sportraad is een parttime functie, dus ook goed te combineren met studie. De gemiddelde tijdsbesteding is 16uur per week.

Informatiebijeenkomst:
Woensdag 15 mei zal er van 17.00 – 18.00 een informatiebijeenkomst worden gehouden op het sportcentrum Olympos in vergaderzaal 2. Hierin zullen we meer informatie geven over de sportraad, de verschillende functies binnen het bestuur en is het mogelijk persoonlijke vragen te stellen aan bestuursleden.

Solliciteren:
De deadline om te solliciteren is 1 juni 2013. Je kunt solliciteren door een motivatie en CV te sturen naar: vicevoorzitter@sportraadutrecht.nl