‘CV building’ steeds belangrijker voor student

Veel bedrijven waarderen de vaardigheden die een bijbaantje kan opleveren, zoals mensen kunnen overtuigen, argumenteren en je weerbaar opstellen. Bij studies als rechten, economie of communicatie bijvoorbeeld zijn dit waardevolle extra's. Studenten met ambitie kijken dan ook meer en meer naar welke baan de meeste ervaring biedt en welke het beste aansluit bij hun toekomstplannen.

Behalve het bijbaantje staan ook andere nevenactiviteiten van studenten, zoals werkzaamheden voor studie- of gezelligheidsvereniging of vrijwilligerswerk, in het teken van CV-building, ontdekte Search & Results.

Search & Results is een organisatie die zich bezighoudt met het werven en selecteren van afgestudeerden en studenten die op projectbasis of op structurele wijze bepaalde bedrijfsactiviteiten kunnen ondersteunen.

AH