Big Brother-Bart op U-blad forum

Om antwoord op deze vragen te krijgen, organiseert het U-bladhet forum: 'De populariteit van de real-life soaps.'

In het panel niemand minder dan Big Bart zelf. En verder:prof.dr. Wim Meeus, hoogleraar Jeugdstudies, fan van Big Brothermaar een nog grotere fan van De Bus; psycholoog dr. Ad Bergsma uitTilburg (KUB) en Big Brother-watcher. En natuurlijk: een studentdie BB-liefhebber is en een student die een heuse anti-fan is.

De discussie wordt onderbroken met een optreden van de bandAangeschoten Wild, met een spetterende cover van 'Leef'. WouterVermeulen, de voorzitter van de Utrechtse Debating Society, zal hetgesprek in goede banen leiden.

Heb je vragen aan Bart of de andere panelleden, kom dan opdonderdag 23 maart 2000 vanaf 19.30 uur naar Zaal Ottone, KrommeNieuwe Gracht 62, Utrecht. Er is plaats voor 200 mensen, dus weesop tijd... vol is vol!