Dirksen en Grimmelikhuijsen interim bij Rebo

Die mededeling verstuurde decaan Dorresteijn van de Rebofaculteit vandaag naar alle medewerkers van zijn faculteit. Met ingang van 1 september zal zowel Dirksen als Grimmelikhuijsen in de functie van interim-directeur drie dagen per week aan het Janskerkhof aanwezig zijn en wel zodanig dat 1 of 2 dagen overlappen. Over inwerken, taakverdeling en prioriteiten zullen rond 1 september nadere mededelingen volgen, aldus Dorresteijn.

In de vergadering van de faculteitsraad Sociale Wetenschappen zei decaan Koops verheugd te zijn over de waardering voor de kwaliteit van de bedrijfsvoering in zijn faculteit, die uit de uitnodiging aan Dirksen spreekt. In tegenstelling tot dit voorjaar, toen de directeur Sociale Wetenschappen een soortgelijke interim-functie in de faculteit Geneeskunde uitoefende, zal in zijn eigen faculteit nu wel een tijdelijke vervanger voor een deel van zijn werkzaamheden worden aangesteld.

EH