Redactie op vakantie. Lezers schrijven!

Vanaf maandag 30 juli gaan Ublad-redacteuren weer berichten toevoegen aan de site. Vooral in de week van 13 augustus is er op deze plek veel te beleven, want dan komen de nieuwe studenten kennis maken met stad en universiteit tijdens de UIT, en die zal de redactie nauwgezet volgen.

Het eerste ‘papieren’ Ublad ligt weer in de bakken in alle universitaire gebouwen in de week waarin het academisch jaar wordt geopend: op donderdag 6 september. Als vanouds: gratis mee te nemen.

Wil je met een eigen bijdrage figureren in dit blad: ga dan naar het Forum op deze site en discussieer me. Of nog beter: doe mee aan onze Essayprijsvraag over ‘Kabaal in de Collegezaal’.

Heb je ervaring met of anekdotes over studenten die eten in de collegezaal, die te laat komen of zitten te kletsen? Maak ons er deelgenoot van! Schrijf een verhaal van maximaal 600 woorden en mail dat vóór 15 september naar redactie@ublad.uu.nl. De beste inzendingen worden in het Ublad geplaatst, en er wordt een boekenbon van 50 euro verloot.

Tot slot: alle lezers een mooie zomer en een goede vakantie toegewenst!

De redactie