Ruppertgebouw 3 september weer in gebruik

Dat meldt de vandaag verschenen nieuwsbrief van de Infrastructurele DienstCemtrumgebied (IDC). Op dit moment worden nog werkzaamheden aan het gebouw verricht, maar zoals het er nu naar uitziet, zullen die zo tijdig zijn afgerond dat de aannemer het gebouw in de laatste week van augustus gebruiksklaar aan de Universiteit Utrecht zal opleveren. Dat betekent dat het Ruppertgebouw bij de start van het onderwijsjaar 2007-2008 weer voor het onderwijs beschikbaar is. Ook zijn er werkplekken voor studenten ingericht.

Inmiddels is vorige week besloten dat Studenten Service niet naar het Ruppertgebouw zal terugkeren. Zowel de balie (op de begane grond) als de medewerkers (op de tweede verdieping) zullen hun werk tot nader order in het Bestuursgebouw blijven verrichten. Wel ligt het in de bedoeling dat De Salon, de voormalige Uitwijk, haar tijdelijke behuizing in het gebouw van Parnassos aan de Kruisstraat komend najaar weer verruilt voor het Ruppertgebouw.

EH