UU-student in nieuw bestuur LSVb

Krämer heeft net haar bacheloropleiding Onderwijskunde afgerond. Na dit bestuursjaar zal ze waarschijnlijk een master in deze richting volgen.Tot voor kort was Krämer coördinator trainingen bij de LSVb. Daarnaast werkte ze als pedagogisch medewerker bij een stichting die jongeren met gedragsproblemen begeleidt. Ook was ze in 2005-2006 voorzitter bij studentenvakbond USF.

De nieuwe voorzitter Koen Wassink (23) studeert Bestuurskunde in Leiden. Hij richtte drie jaar geleden het Jonge Vrijwilligers Netwerk op. Verder wordt het bestuur versterkt door secretaris János Betkó (27), Jorieke Casteleijn (21) die de rol van penningmeester op zich zal nemen en Lisa Westerveld (25) die algemeen bestuurslid wordt.

MV