Doe mee aan de enquête: Hoe bevalt thuiswerken en online onderwijs?

Ga direct naar de enquête.

Samen met onderzoeksbureau Newcom Research & Consultancy hebben verschillende universiteits- en hogeschoolbladen waaronder DUB een enquête ontwikkeld over studeren en werken vanuit huis. Naast vragen over het welbevinden, zijn we ook benieuwd naar je werk- en studie-ervaringen vanuit huis. Wat waren de positieve en negatieve aspecten? Hoe verliep de communicatie met je begeleider of docent? Maar ook: wat mis je het meest nu je niet meer naar de universiteit kan komen?

Het zijn bijzondere tijden en wij willen graag weten hoe de studenten en medewerkers daar mee omgegaan zijn. Wij vragen je daarom deze (Engelstalige) enquête in te vullen. Het kost je ongeveer 7 minuten. DUB zal de resultaten in de eerste week van juli publiceren.

Ga naar de enquête.

Tags: coronavirus