Donderdag 3 juni is het weer zover. USF Studentenbelangen organiseert in samenwerking met de studievereniging voor Nederlands 'Awater' weer het Utrechts Studentendictee. Hierbij willen we alle studenten EN dotcenten dan ook van harte uitnodigen om deel te nemen aan het dictee. Het dictee zal worden voorgelezen door niemand minder dan onze eigen Utrechtse Stadsdichter Ingmar Heytze. Het dictee zal plaatsvinden op Drift 13, lokaal 004 te Utrecht en begint om 19.00 uur.

Aanvang:                    18.45-19.00

Start dictee                 19.00-20.30

Borrel deelnemers        20.30-21.00

Prijsuitreiking           21.00-21.30

Wil jij meedoen? Geef je dan nu op en stuur uiterlijk 31 mei een mail naar studentendictee@gmail.com. Meedoen kan in teams van 2 tot 4 personen. De kosten zijn 2,- per persoon.

De totale opbrengst van het Studentendictee gaat naar twee goede doelen, namelijk Stichting Doe Een Wens en Stichting EducAIDed. Stichting Doe Een Wens Stichting Nederland vervult de liefste wens van Nederlandse kinderen tussen 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte. Stichting EducAIDed is een organisatie die onderwijsprojecten in Afrika ondersteunt. Kortom, schrijf je nu in!

Lezen

Mijn boeken zijn meer
dan gebundeld papier
zoveel meer