Videoportret 4: Wout wil sociale voorzitter studievereniging Contact zijn

Wout ervaart zijn baan als voorzitter van de studievereniging Contact als een full-time baan. Dit is de vierde van een reeks van vijf videoreportage gemaakt door studenten van het Videopracticum van Digitale media over bijzondere bijbanen.

In het hartje van Utrecht op de Drift is de kamer van studievereniging Contact  van de studie Communicatie en Informatiewetenschappen. Van daaruit organiseert Wout bijna twee à drie keer per week activiteiten. Hij probeert zoveel mogelijk de mensen van de opleiding erbij te betrekken. Zo blijkt uit het videoportret van Lynn Kluinhaar, Jennifer Smolders en Simeone Valli.

Alcohol mag niet in de universitaire gebouwen. Dus ook niet op de kamer van de studievereniging Contact. Ze willen niet het risico lopen eruit gezet te worden. Bovendien, zegt Wout, vloeit buiten deze kamer al genoeg alcohol en houden ze de sfeer leuk met koffie.

De studenten kregen slecht één dag om opnamen te maken en moesten de clip in korte tijd monteren. Ze kregen als opdracht een videoclip te maken van studenten met een bijzondere bijbaan of activiteit naast de studie.

DUB publiceert deze week elke dag weer een nieuw portret gemaakt door de studenten van het videopracticum. Dit zijn de onderwerpen van de filmpjes:

- Nina werkt als gids op de Domtoren

- Vivianne is presentatrice bij iamTV

- Laura geeft les bij kinderkoor EigenWijs
- Liset werkt bij de site Peerby