Bezoekers DUB hebben weinig vertrouwen in Oranje

Slechts een kwart van de DUB-bezoekers gelooft dat het Nederlands elftal wereldkampioen wordt. De meeste studenten en medewerkers denken dat Van Marwijk met zijn team na de kwartfinale naar huis kan. Dat blijkt uit een poll op de DUB-site.

Liefst een vijfde van de stemmers denkt zelfs dat Nederland er al in de poulefase uitvliegt. DUB-bezoekers geloven verder niet dat succes van Oranje afhankelijk is van de fitheid van Robben of het invliegen van voetbalvrouwen Yolanthe en Sylvie.

Uit de inzendingen van de DUB WK Pool blijkt dat Spanje, Brazilië en Argentinië binnen de universiteit worden gezien als grote kanshebbers op de titel. Honduras wordt door bijna alle deelnemers aangemerkt als het land dat de minste potten gaat breken.

XB