De UIT in beelden

Studentredacteur Maartje ter Horst maakte voor DUB foto’s van de UIT. Maandagmiddag was ze bij de straatparade en dinsdag legde ze verschillende workshops vast.

Was onze studentredacteur Casper bij het USC voor een cd-workshop, Maartje toog met haar camera langs verschillende workshops. Zo kwam ze bij studentenvereniging S.S.R.-N.U. eerstejaars tegen die onder meer een proefritje op een Segway konden maken. Ook heeft ze bij deze vereniging foto’s gemaakt van de debatworkshop en de dj-workshop. Bij USC werd geschoten toen Maartje langskwam en bij Unitas maakten de eerstejaars kennis met Action Painting. Bij Veritas werden de heupen losgedraaid tijdens een Zumbaworkshop.

Op maandag maakte Maartje foto’s van de straatparade waar allerlei studentenverenigingen zich presenteerden aan de UIT-lopers.