DUBstagram: Regenboogjurkjes van Dekoor

Deze week in de DUBstagram: een regenboog aan cocktailjurkjes van de dames van Dekoor!

Dekoor Close Harmony is misschien wel het bekendste koor van Utrecht en bestaat uit Utrechtse studenten en oud-studenten. Dekoor heeft inmiddels een unieke plaats ingenomen in de Nederlandse korenwereld door het winnen van verschillende prijzen. Zo won het koor bijvoorbeeld het televisieprogramma Korenslag in 2007. DUB schreef over het koor toen ze optraden met de Rolling Stones.

Op hun instagramaccount zijn hun harde werk, voorbereidingen, optredens en achter de schermen plaatjes te volgen.

Dekoor zegt zelf over deze foto: "Hier zie je tien van onze zestien zangeressen. De foto ontstond nogal spontaan, dus helaas ontbreken miss roze, rood, blauw, paars, grijs en turquoise. Bij ons eerste concert maken we een compleet exemplaar, beloofd! Deze outfit gaat al lang mee en is in de Nederlandse korenwereld het visitekaartje van Dekoor geworden. Elk jaar is het voor ons weer een leuke uitdaging een zo compleet en kleurig mogelijk palet te maken. Daarnaast hebben we dit jaar maar liefst 16 mannen in de groep (en (goed) zingende mannen zijn schaars!), elk strak in grijs pak. We gaan dus met een topbezetting de tour tegemoet!."

Tags: dekoor | dubstagram