DUBstagram: Superschattig lammetje

De DUBstagram van de week: Laura Derks maakte deze foto van een heel schattig lammetje bij de faculteit Diergeneeskunde.

Instagram handle: @laura_derks

"Ik ben Laura Derks, eerstejaars student Diergeneeskunde op de UU. Afgelopen zaterdag was het ouderdag: een dag waarop alle eerstejaars hun ouders konden meenemen naar de faculteit. We kregen allerlei rondleidingen en demonstraties, zodat onze ouders een beter idee krijgen van hetgeen we doordeweeks allemaal doen op de uni. Momenteel zijn de schapen aan het lammeren, waar wij als studenten bij mogen helpen. De hele schapenafdeling van de Tolakker, de boerderij van Diergeneeskunde, staat vol met schapen die op knappen staan, en schapen die net zijn bevallen van een superschattig lammetje."

Tags: dubstagram