Fotoreportage Koninginnedag 2012

Koninginnedag op de Neude.

Het prachtige weer zorgde voor mooie taferelen op Koninginnedag in Utrecht. Fotografe Julie Huizinga maakte het volgende beeldverslag,

Twee jongens liggen om 11 uur ’s ochtends in het grasveld voor de schouwburg aan het Lucasbolwerk.

Twee studenten van de Navigators Studentenvereniging Utrecht (NSU) organiseren een koekjesspel. Leg 1 euro in en probeer 4 koekjes binnen 50 seconden op te eten.

Op de Weerdsingel kunnen bezoekers voor 1 euro een ei kopen om het slachtoffer achter het bord te raken.

Hollandse lekkernijen te koop.

Het USKO (Utrechts Studenten Koor en Orkest) geeft de hele dag optredens om zo geld bij elkaar te verdienen om op tournee te kunnen gaan.

Vier meiden proberen een centje te verdienen met een (verkleed)optreden.

Studenten organiseren spelletjes aan de Bemuurde Weerd. De opbrengsten gaan naar het goede doel: KIKA.

Voor de deur van het  USC (Utrechtsch Studenten Corps) wordt een feestje gevierd.

Optreden van de band Pure Ellende op de Neude.