Hints DUB lustrumquiz

Is de DUB lustrumquiz te moeilijk? Dertien weken stond er op de lustrumpagina van DUB een vraag over de (recente) geschiedenis van de universiteit. De antwoorden leveren letters op en dat leidt tot een woord.

Nu krijgen we signalen dat de opdracht te moeilijk is. Daarom geeft DUB vanaf nu enkele hints. Vandaag geven we de eerste en laatste letter weg. Dat maakt het puzzelen makkelijker.

De vraag van 22 juni over welke Utrechtse band speelde op De Beschaving, levert de eerste letter op.

De vraag van 27 april over hoeveel studenten er ingeschreven staan op de universiteit, levert de laatste letter op.

Meedoen kan nog tot 29 juni. Stuur het antwoord naar redactie@dub.uu.nl. Je kunt natuurlijk ook alle antwoorden opsturen. Als niemand het woord raadt, gaat de prijs naar de persoon die de meeste vragen goed heeft. De winnaar wint een diner voor twee ter waarde van 75 euro. Er zijn ook nog enkele lustrumbierpakketten ter beschikking gesteld door brouwerij De Leckere.

Tags: lustrum