Student Anita gelukkig met boer Frank

De liefde bloeit op de Limburgse geitenboerderij van Frank. Ruim een jaar na zijn ontmoeting met diergeneeskundestudente Anita in het programma Boer zoekt Vrouw, is het duo nog steeds gelukkig samen.

Op 1 januari 2012 zaten Frank en Anita in de eerste special van Boer zoekt Vrouw, waar presentatrice Yvon Jaspers terugkeert naar de boeren die ze aan de man of de vrouw heeft geholpen. Frank koos na vele tranen voor Anita én een onzekere toekomst. Want hoe zou een dergelijke langeafstandsrelatie werken? Heel goed, zo blijkt nu.

“We zien elkaar eigenlijk elke dag”, zegt Anita tegen Yvon Jaspers. Ondanks het feit dat Frank in Limburg woont en Anita in Utrecht. Als Anita met haar co-schappen voor Diergeneeskunde moet gaan beginnen, verandert dat, denkt ze. Maar vooralsnog zijn ze samen in goede en lammertijden.

Volgens Frank hebben de twee een “superleuk jaar” gehad. En als Anita moet zeggen wat ze nu zo leuk aan de geitenboer vindt, zegt ze: “Ik ben gewoon heel gelukkig. Ik heb alles wat mijn hartje begeert.” Waarna bij Frank de tranen weer in de ogen schieten, van “puur geluk” zegt hij.

Vorig jaar vertelde Anita uitgebreid aan DUB hoe de liefde tussen Frank en haar ontstond.

Hieronder de aflevering waarin Frank en Anita vertellen over hun geluk (vanaf 20:28 min).