Benefietconcert Veritas

Op zaterdag 17 juni 2023 zal vanaf 13.00 uur het Benefietconcert plaatsvinden in het park Lepelenburg te Utrecht. Deze dag wordt jaarlijks georganiseerd door studentenvereniging C.S. Veritas en zal dit jaar in het teken staan van het goede doel ‘Kinderfonds Mamas’.

Wij hebben dit jaar voor Kinderfonds Mamas gekozen, omdat gelijkheid erg belangrijk is. Kinderfonds Mamas, ooit opgericht op verzoek van Nelson Mandela, zet zich dagelijks in om Zuid-Afrikaanse kinderen in armoede een betere toekomst te bieden, op alle denkbare vlakken. Hoe doen zij dat precies?

Verspreid over heel Zuid-Afrika staan ruim negenduizend sterke vrouwen op voor de kinderen in hun land. De Mamas zijn op verschillende fronten actief, zoals kokkin, huiswerkbegeleiding, peuterjuf, etc. Samen hebben zij al aan meer dan zevenduizend kinderen hulp en een betere toekomst kunnen bieden. De Mamas weten exact wat hun kind nodig heeft, waardoor er gepaste hulp geboden kan worden. Voor elke zes euro per maand kunnen de Mamas weer één kind een maand lang helpen. Hoe meer kinderen geholpen kunnen worden, hoe groter de impact!

Het Benefietconcert is voor iedereen! Wij nodigen, om deze reden, Utrecht van harte uit op het Benefietconcert in het park Lepelenburg op 17 juni 2023! Kind, scholier, student of volwassene, voor iedereen is wat wils op deze dag. Kom langs om te genieten van goede live muziek en een gezellige sfeer onder het genot van verschillende hapjes en drankjes waar ook uw kind kan spelen in de diverse speelhoeken. Draag uw steentje bij om zoveel mogelijk kinderen in Zuid-Afrika te helpen door deel te nemen aan de loterij met fantastische prijzen, te doneren of te genieten van een lekker glaasje wijn, bier of fris, waarvan een deel naar het goede doel zal gaan! Kijk voor meer informatie op onze website: benefietconcertveritas.nl