Big Brother: Anouk is opeens de populairste Utrechtse student

Big Brother: Anouk is opeens de populairste Utrechtsestudent

"Ze studeert account-management en woont in een meidenhuis", wasde enige informatie die presentator Rolf Wouters in de uitzendinglosliet. Anouk zelf vertelde op tv dat ze in Utrecht studeert, aanhockey doet en houdt van bier drinken. Woensdagochtend stond daaromgelijk al een cameraploeg voor het gebouw van de FEM in De Uithof,de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Utrecht.Ook de receptie, de studenten-administratie en pr-afdeling van deFEM worden helemaal platgebeld. "Maar Anouk studeert hier niet",zegt pr-medewerkster Jaqueline Spijkerman. "We zijn vanmorgen aldoor verschillende kranten benaderd. De hype is echt ongelofelijk."Dan verschijnt er een cameraploeg van RTL-live voor de deur omstudenten van de FEM te interviewen. Spijkerman vliegt er gelijk opaf en legt uit dat ze aan het verkeerde adres zijn en Anouk haaropleiding account-magagement bij Schoevers volgt. "Nu zullen ze bijSchoevers wel helemaal gek worden", lacht ze.

Haar huisgenootjes in "Huize Herrie" hebben geen zin in deAnouk-gekte. Ze zijn haar wel gaan uitzwaaien, dinsdagavond inAlmere. Andere fans hebben zodra bekend werd dat ze als nieuwebewoner genomineerd was, twee fansites voor Anouk opgezet. Daaropworden de ontwikkelingen in het Big Brother-huis nauwlettendgevolgd en voorzien van commentaar. Dat de populariteit van deUtrechtse studente die van de andere publieksfavorieten, Bart enRuud, heeft overtroffen, is volgens de fansites nu al een feit.

Big Brother-prijsvraag

Ruud, Willem, Karin, Maurice, Bart of de nieuwelingen Anouk enCyrille? Welke van de Big Brother-bewoners zullen het tot het eindevolhouden in het afgesloten huis? En wie sleept de prijs van eenkwart miljoen in de wacht?

Geef vóór 1 december de drie bewoners door waarvan jijdenkt dat ze als laatsten over zullen blijven en de naam van deuiteindelijke winnaar. Stuur je antwoord op naar : Redactie Ublad,Postbus 85.232, 3508 AEUtrecht. Of e-mail: redactie@ublad.uu.nl.Onder dewinnaars zullen twee cd's verloot worden.

JV/HOP