VRU brandweer wil niet dat een huis in vuur en vlam staat. Wel snappen zij dat studenten rond Valentijnsdag het vuurtje van de liefde willen opstoken. De oproep die VRU brandweer daarom doet: ‘Vier de liefde vurig, maar doe het veilig. Koop een rookmelder!’ Om studenten in onze regio daar een beetje bij te helpen, heeft de brandweer speciaal voor hen een hete verrassing.

Een hete verrassing voor iemand die je lief is
Ga naar www.brandweer.nl/verrassing en win een persoonlijke video van een  brandweerman of -vrouw voor je vriend of vriendin, de buurman, je schoonmoeder of je ex. Lees daar tips over brandveilig Valentijn vieren. Heb je een slechte date op Valentijnsdag? Check altijd vooraf je vluchtroute. Is het een blijvertje? Koop dan snel die rookmelder en hang deze samen op!

Voor vragen over brandveiligheid thuis: WhatsApp 06 12 95 85 99, bel 088 878 1000, mail voorlichting@vru.nl en volg de Veiligheidsregio Utrecht op Facebook en Instagram. De VRU is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Wij helpen mensen in nood, motiveren mensen om zelfredzaam te zijn en dragen bij aan het wegnemen van onveilige situaties. Elke dag weer, en steeds beter.

Brandweer Veiligheidsregio Utrecht wenst je een brandveilige Valentijn!