Eline den Boer nieuwe Rebo-directeur

Eline den Boer (49) was tot vorig jaar programmaleider Onderwijs in de directie Onderwijs en Onderzoek van de Universitaire Bestuursdienst. Ook trad zij vorig jaar op als interim-directeur in de faculteit Geesteswetenschappen. Zij deed dat samen met haar naamgenoot Dirk Jan den Boer, die inmiddels benoemd is tot directeur van Geesteswetenschappen..

De Rebo-faculteit is geen onbekend terrein voor Eline den Boer. In de jaren negentig werkte zij enige jaren bij het bureau van de toen nog zelfstandige faculteit Rechtsgeleerdheid. Volgens de nieuwsbrief van Rechten noemt de nieuwe directeur zichzelf een ‘veranderingsmanager’, die zich erg geïnspireerd voelt door de uitdagingen die in de nieuwe faculteit op een directeur afkomen. Eline den Boer is op 11 februari met haar werk begonnen.

EH