Global Student Entrepreneur Award 2020: inschrijvingen nu geopend

Welke student wint de Global Student Entrepreneur Award 2020? Studenten kunnen zich voor 10 januari inschrijven via www.gsea.nl. Op 30 januari 2020 strijden de beste inschrijvers tijdens de Nederlandse finale om de prijs van €10.000, exclusieve coaching én de mogelijkheid om zijn-of haar bedrijf te pitchen tijdens de internationale finale in Kaapstad, Zuid-Afrika.

Wie mogen meedoen?

Iedere student, MBO, HBO en universiteit, met een geregistreerd bedrijf voor minimaal 6 maanden en minimaal €1000,- geïnvesteerd in zijn of haar bedrijf, of het bedrijf heeft minimaal €500,- omzet gegenereerd, kan deelnemen. Inschrijven kan tot en met 10 januari 2020 via de website www.gsea.nl.

Over de GSEA

GSEA is een internationale competitie die in maar liefst 50 landen georganiseerd wordt door de Entrepreneurs’ Organisation (www.eonetwork.org). Dit wereldwijde netwerk vóór en dóór ondernemers wil de nieuwste generatie ondernemers zien excelleren en biedt hen met deze competitie een flink steuntje in de rug.

“GSEA gaf mij de kans om ondernemers te ontmoeten van over heel de wereld. Het was zo ontzettend inspirerend om allemaal jonge mensen bij elkaar te zien, de één met nog een ingewikkelder en indrukwekkender idee dan de ander. Ik heb tot op de dag van vandaag nog contact met mensen die ik hier hebt ontmoet, sommige doe ik zelfs zaken mee!”

Fabian Lindner – winnaar GSEA 2019

Van Nederland naar Kaapstad

Op 30 januari 2020 strijden de beste Nederlandse student-ondernemers om de befaamde titel van ‘Best Studentpreneur 2020’. De winnaar ontvangt o.a. €10.000. Maar daar houdt het niet op. De winnaar krijgt ook de kans Nederland te vertegenwoordigen in de internationale finale in Kaapstad, Zuid-Afrika. Deze finale vindt plaats van 28 tot 30 april 2020.

Voor meer informatie en vragen, mail dan naar charlotte@eonetwork.nl