‘Go Global!’ is waar de week van 28 mei t/m 1 juni op de Universiteit Utrecht om draait. Studeren in het buitenland tijdens je studie wordt steeds toegankelijker en de mogelijkheden om dit in te bouwen in jouw studieplan in Nederland zijn enorm. Deze week willen we jou een kijkje geven in het leven van een uitwisselingsstudent en je kennis laten maken alles wat er mogelijk is. Ruben Terlou, bekend van zijn documentaires in China, zal de week aftrappen met een lezing over zijn ervaringen met wonen en studeren in een land als China en de bijbehorende cultuurshock.

Career Services en Advident werken met ons samen en geven workshops over het belang van internationalisering in jouw carrière. Daarnaast kun je ook speeddaten met internationale studenten die momenteel middenin hun uitwisseling aan de UU zitten. Het Go Global Team wil hun ervaringen in het buitenland met jou delen, vragen over aanmelding, geldzaken en eventuele studievertraging beantwoorden en natuurlijk al jouw twijfels wegnemen zodat jij er zeker van bent dat je het grootste avontuur van je studententijd aandurft! Kijk op de UU website en like de Go Global Facebook voor meer informatie en om op de hoogte te blijven van het programma!