Huize N47 wil feesthuis van 2008 worden

Het drankmerk is op zoek naar het meest feestende studentenhuis in Nederland. “Wij moeten winnen, want wij zijn het meest fantastische studentenhuis in Utrecht”, vindt bewoonster Fleur Kuiper. Waarom? “Nou, we wonen hier met dertien meisjes én we zitten allemaal bij UVSV. Dat is extra leuk, want we gaan naar dezelfde feesten en kennen elkaars jaarclubs goed.” Maar feesten doen de meiden niet alleen op ‘de club’. “Elke vrijdag drinken we met zijn allen thuis en één keer in de maand komen oud-huisgenoten borrelen.”

Om kans te maken op de hoofdprijs, een vakantie naar Chersonissos voor het hele huis, moeten de bewoners het logo van het drankmerk zo veel mogelijk in de spotlights zetten. Ondertussen gaan de feestjes gewoon door in het huis aan de Nachtegaalstraat. “Binnenkort hebben we een huisfeest. Maar de trofee blijft dan netjes dicht, hoor. Pas op het huisdiner in april gaat de dop van de fles.”

MA