Ontdek of jouw toekomstige carrière een match is bij een woningcorporatie! Op donderdag 16 november nodigen we je uit voor onze inhousedag, speciaal georganiseerd voor hbo en wo studenten. Hier laten we je niet alleen zien wat we doen, maar ook hoe jij kunt bijdragen aan de uitdagingen waar wij dagelijks mee te maken hebben.

Go to our page to read this in English

Bij de Alliantie geloven we dat iedereen mee moet kunnen doen met de samenleving. Onze missie draagt hieraan bij: iedereen een passend thuis. Mensen een thuis bieden, een plek die bijdraagt aan fijn wonen en leven. Daarom bouwen en beheren we (sociale) huurwoningen voor mensen met een bescheiden of middeninkomen. Ook helpen we kwetsbare mensen aan een woning.

Werken aan wonen. Denk mee!

Stel je voor dat je iedere dag werkt aan de maatschappelijke doelen van een woningcorporatie. Hoe zou jij hiermee omgaan?

Thuisgevoel - Ontdek wat bewoners nodig hebben voor dat ultieme thuisgevoel. We bekijken de omgeving en denken na over hoe we dit kunnen realiseren.

Een leven lang wonen - Levensfases brengen veranderende woonbehoeften met zich mee. We streven ernaar om huurders door te laten stromen naar passende woningen. Hoe bereiken we dit?

Duurzaamheid - In 2050 streven we naar CO2-neutrale woningen en willen we veilig, gezond en comfortabel wonen voor iedereen. Ook willen we circulair bouwen. Welke beslissingen maak je daarvoor op korte en lange termijn?

Check het programma:  Kom naar de Inhousedag op 16 november | de Alliantie (de-alliantie.nl)

Kom en beleef het

Meld je aan voor onze inhousedag op 16 november en ontdek hoe jij deel kunt uitmaken van de toekomst van wonen en werken.

Meld je aan

Zien we je dan?

Je bent van harte welkom op onze Inhousedag, die plaatsvindt op ons hoofdkantoor in Hilversum.