Leuke bijbaan bij Utrechtse Tech Scale-up (8 - 32 uur)

Sooqr Search is opzoek naar een enthousiaste & representatieve Customer Success Agent die actief (nieuwe) klanten zal gaan ondersteunen.

Als Customer Success Agent ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van (nieuwe) klanten. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor iedereen met problemen, vragen en/of suggesties. Nieuwe klanten succesvol door onze signup heen helpen behoort tot de kern van jouw werkzaamheden, het adequaat afhandelen van binnenkomende support vragen & kwesties en zorgen voor een excellente klantbeleving (success management).

WIJ
Sooqr maakt site search awesome. Sooqr is dé zoekmachine binnen websites voor zowel product als content, voor e-commerce en meer. Wij doen dit voor meer dan 500 klanten wereldwijd. Met Sooqr creëer je een geweldige online shopervaring & vergroot je conversie.

JIJ

●        HBO+ werk- en denkniveau

●        Ervaring met support, customer success, account management, klantenservice

●        Ervaring & affiniteit met online 

●        Uitstekende communicatieve vaardigheden

●        Sociaal, gastvrij, pro-actief, servicegericht, geduldig

●        Je kent je talen: Nederlands & Engels zijn een must, andere taal is een pré

●        Ervaring met CRM & aanverwante tools

 

AANBOD

●        Competitief salaris

●        Flexibiliteit : 8 - 32 uur werken, perfect te combineren met je studie

●        Dagelijkse lunch & geweldige koffie (of ‘whatever you fancy’)

●        De mogelijkheid te werken bij een van Utrechts leukste scale-ups, in een ‘brand new’ kantoor

 

INTERESSE?
Klinkt goed? Nieuwsgierig? Laat het ons weten!

Neem contact op met Venetia via jobs@sooqr.com of +31 615850813

 

Sooqr Search

Eendrachtlaan 250

3526 LB Utrecht

088 766 77 00

 

www.sooqr.com