ukje

Altijd al willen weten hoe het is om topvrouw te zijn van één van de grootste multinationale ondernemingen? Niemand minder dan Marjan van Loon, president-directeur Shell Nederland, maakt op woensdag 12 oktober van 14:00 tot 15:00 een uurtje vrij om alles te vertellen over haar drijfveren, ambities en loopbaan aan tafel met vijf studenten! Jij als student kan bij dit inspirerende gesprek aanwezig zijn en de kans krijgen alles te weten te komen over Shell en het hebben van een toppositie!

Wil jij één van de vijf jongeren zijn die live bij ons op woensdag 12 oktober in de indrukwekkende A’DAM toren in gesprek gaat met Marjan van Loon? Ben je benieuwd door wie zij is geïnspireerd in haar studie- en loopbaankeuzes, hoe ze op de plek gekomen is waar ze nu zit of hoe haar dagen eruitzien nadat ze thuiskomt van deze topfunctie? Stuur een mailtje naar joel@eenuurvoordetoekomst.nl en laat ons weten waarom jij graag aanschuift bij dit gesprek!

Wil je het gesprek graag online live volgen en vragen kunnen stellen via Instagram Live? Meld je hier aan voor het evenement en volg @eenuurvoordetoekomst op Instagram! Je ontvangt dan via de mail updates en belangrijke info over het evenement. Onder de deelnemende studenten via de livestream wordt nog een leuke prijs vergeven! Kijken dus! Klik  hier  voor meer informatie en om je aan te melden.