INTK logo

INTK is een ambitieuze studio gevestigd in Utrecht (25 minuten van Amsterdam). Wij zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van digitale strategieën voor culturele organisaties.

Onze missie is om de manier waarop mensen zich verhouden tot cultuur te veranderen. Veertig jaar geleden sportten maar weinig mensen regelmatig. Tegenwoordig besteden veel mensen meerdere uren per week aan sport. Geïnspireerd door de veranderingen in de sportsector, willen we een soortgelijke verschuiving brengen in de cultuursector. Ons doel is om mensen die van cultuur houden te stimuleren om wekelijks deel te nemen aan culturele activiteiten. Zo willen we mensen die van film houden helpen om wekelijks naar de bioscoop te gaan.

Wij werken samen met verschillende musea, theaters, bioscopen, kastelen, bibliotheken, festivals, etc. Enkele van de culturele organisaties waar wij mee samenwerken zijn onder andere het Guggenheim Museum, Stadsschouwburg Utrecht, Filmtheater Hilversum, Kasteel Loevestein, Bibliotheek Utrecht, Le Guess Who festival, etc...

We zijn op zoek naar een online marketingliefhebber die geïnteresseerd is in het promoten van cultuur.

WAT KUN JE LEREN?

We raden je aan de volgende Google-certificaten te behalen:

  • Google Ads Search Certificate
  • Google Ads Measurement Certificate
  • Google Analytics individual qualification

Je leert enkele van de meest geavanceerde tools voor projectbeheer en communicatie, waaronder:

  • Leer hoe je je week kunt plannen met Asana
  • Leer transparant communiceren met Slack

JOUW TAKEN

Bij INTK doe je ervaring op in alle aspecten van het bedrijf, waaronder:

  • Online marketeer: je hebt de mogelijkheid om te oefenen met Google Ads en referral marketing;
  • Accountmanager: je hebt regelmatig overleg met culturele organisaties. Je gebruikt Google Analytics om maandelijkse rapportages te schrijven;
  • Ondernemer: je belt wekelijks met culturele organisaties om hen aan te moedigen om met ons samen te werken. Je reist naar je thuisland om culturele organisaties te bezoeken.

JIJ BENT

  • Geïnteresseerd in online marketing en digitale technologieën;
  • Moedertaal in een van de volgende talen: Nederlands (NL/BE), Duits, Frans, Spaans, Catalaans, Italiaans, Fins, Zweeds, Sloveens, Portugees, Pools of Tsjechisch.

WAT WE AANBIEDEN

  • Ervaring opdoen met online marketing in de culturele sector;
  • Een mentor met wie je elke maandagochtend de week plant;
  • Een buddy die je helpt met dagelijkse vragen;
  • Werken met een jong internationaal team;
  • Kantoren in het centrum van Utrecht;
  • Stagevergoeding: 500 euro/maand (40 uur/week).
  • Mogelijk zijn er extra fondsen beschikbaar via Erasmus+;
  • Mogelijkheid tot een voltijd baan na een succesvolle stage.

ONZE CULTUUR

Wij zijn een jong team van internationale professionals. Vanaf de eerste dag krijg je taken met een hoge verantwoordelijkheid toegewezen. Elke maandag analyseren we het succes van de vorige week en plannen we de komende. We lunchen elke dag samen. Op vrijdag schuift het hele team aan voor de borrel aangezien we een half uurtje eerder stoppen met werken. Je hebt volop mogelijkheden om concerten, tentoonstellingen, films, festivals, etc. te bezoeken.

Ben je geïnteresseerd? Vul het formulier in op de website: https://www.intk.com/nl/werken-bij/stages/stage-online-marketing