Uitnodiging Survey over Self-Assessment aan de Universiteit Utrecht

(English below)

Wij nodigen je uit voor een onderzoek dat verkent in hoeverre self-assessment (studenten beoordelen de kwaliteit van hun eigen werk) al wordt toegepast in het onderwijs aan de UU en hoe studenten en docenten de rol van self-assessment in het onderwijs zien. Dit onderzoek is onderdeel van het Higher Education Research-topic “Assessment as Educational Strategy” en is bedoeld om inzicht te geven in hoeverre self-assessment kan deel uitmaken aan een dergelijke strategie.  

De anonieme enquête duurt ongeveer 10 minuten en je kunt deelnemen aan een loting voor één van drie bol.com waardebonnen van €50. Docenten met ervaring in het integreren van self-assessment in hun onderwijs kunnen ook aangeven als ze aan een vervolg-interview willen deelnemen.   

(Geanonimiseerde) link naar de enquête: https://edu.nl/pddhh 

You are invited to participate in a study which explores to what extent self-assessment (students evaluating the quality of their own work) is already part of education at UU and how students and lecturers view the role of self-assessment in education. This study is part of the Higher Education Research-topic "Assessment as Educational Strategy" and intended to provide insights into the role self-assessment can play in such a strategy. 

 

The anonymous survey takes approximately 10 minutes and you can enter a draw for one of three €50 bol.com vouchers. Teachers with experience integrating self-assessment into their teaching may also indicate if they would like to participate in a follow-up interview.   

 

(Anonymized) link to survey: https://edu.nl/pddhh