Jonge zangers zingen tijdens een concert van de Utrechtse Studenten Cantorij

Met het vreugdevolle programma Voices of Joy viert de Utrechtse Studenten Cantorij op 14 en 16 juni haar 60-jarig bestaan! In Voices of Joy worden allerlei verschillende hoeken van de klassieke koormuziek opgezocht. In het bijzonder is de verbinding die het zingen tot stand brengt tussen jonge en gepassioneerde zangers het vieren waard. Deze kracht van muziek is voor veel componisten onlosmakelijk verbonden met de pracht van de natuur. Daarom klinken tijdens dit concert prachtige Tsjechische en Nederlandse werken in dit thema! Zo ook de compositie ‘The Voice of Joy’ die Anke Brouwer speciaal voor het lustrum schreef, waarin de natuur in luid jubelen uitbarst. De vreugde van samenzang zal verder goed voelbaar worden in werken van o.a. Dvořák, Janáček, Harris en Porcelein. Tijdens dit concert kun je zowel moderne koormuziek ontdekken als genieten van een klassieker. Jubel mee, en geniet van de verbindende kracht van koormuziek tijdens dit lustrumprogramma op:

• vr 14 juni (20:15) in de Dominicuskerk Amsterdam
  • zo 16 juni (15:00) in de Nicolaïkerk Utrecht

Bestel nu kaarten via www.uscantorij.nl!