Mobiliteitssurvey

Kom jij met de fiets of juist met de auto, de trein of bus? Wij horen graag hoe jij van en naar de universiteit reist. Door de enquête in te vullen help je ons de bereikbaarheid van de universiteit te verbeteren en te verduurzamen. Daarnaast maak jij kans op mooie prijzen, win – win dus!

Vul de enquête in en win een waardebon voor een fiets t.w.v. €1000 of één van de andere mooie prijzen!

Link naar de enquête: https://survey.uu.nl/jfe/form/SV_3WUZ0wRwQ3IEZcW

Win een waardebon voor een fiets of een cadeaukaart van Ticketmaster

• Vul de enquête in en maak kans op de hoofdprijs: een waardebon voor een fiets ter waarde van 1000 euro.
  • Daarnaast verloten we vijftien cadeaukaarten van Ticketmaster ter waarde van 100 euro per stuk. Met deze cadeaukaart kan je kaarten kopen voor concerten, festivals, sportevents of comedyshows in grote en kleine theaters in het land.
  • Om kans te maken kun je aan het eind van de survey je mailadres invullen. Dit mailadres wordt niet gelinkt aan je antwoorden. Na de loting worden deze adressen verwijderd.
  • De enquête staat open van 15 februari t/m 15 maart. Het invullen duurt tussen de 10 en 20 minuten. De gegevens die je invult zijn niet te herleiden tot een persoon en voldoen aan een privacy scan.

Duurzamere mobiliteit stimuleren
Elke drie jaar meet de Universiteit Utrecht het reisgedrag van studenten en medewerkers. Hiermee krijgen we inzicht in de manier van reizen en de veranderingen in reisgedrag, bijvoorbeeld door de coronacrisis. Hiermee weten we beter welke maatregelen we kunnen nemen om het gebruik van duurzamere mobiliteit te stimuleren. Denk dan aan maatregelen rondom parkeren, de tram en deelfietsen. Het gaat om reizen van en naar alle locaties van de Universiteit in het USP, het UCU en de binnenstad.