Ben jij op zoek naar een uitdaging naast je studie en ben je maatschappelijk betrokken? JOIN ENACTUS UTRECHT: hét studentenplatform voor sociaal en duurzaam ondernemerschap. Word sociaal ondernemer of parttime bestuurslid!

Als studentondernemer run je samen met een team studenten een eigen sociale onderneming of zet je een nieuwe sociale onderneming op. Met jouw ondernemende aanpak ben jij degene die een doelgroep in de maatschappij vooruit helpt. Hierbij krijg je professionele ondersteuning van het bestuur, business coaches en partners!

Als bestuurslid bij Enactus Utrecht krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen op zowel professioneel als persoonlijk vlak. Enactus Netherlands organiseert in samenwerking met grote bedrijven als Randstad, KPMG, Unilever en Ormit verschillende evenementen, trainingen en intervisie-dagen voor het bestuur. Genoeg mogelijkheden om je netwerk flink uit te breiden dus! Daarnaast krijg je twee persoonlijke coaches om het maximale uit je bestuursjaar te halen: zowel uit het bedrijfsleven als ons alumni netwerk!

Interesse? Kom 30 april naar de informatieavond en solliciteer uiterlijk 4 mei via de website: www.enactusutrecht.nl