De thuisbasis van John van Drie

John van Drie is officieel beveiliger van het USBO gebouw aan de Bijlhouwerstraat. In de praktijk is hij steun en toeverlaat van alle studenten en medewerkers.

Al elf jaar werkt John van Drie in het USBO gebouw. "Ik kwam tijdens tijdens de verbouwing en heb in de loop der jaren het gebouw helemaal ingericht zien worden. Het mooie is van deze plek is de kleinschaligheid. Ik ken hier alle studenten en medewerkers bij de voornaam, tot en met de hoogleraren."

Officieel is John aangesteld als beveiliging, maar voortdurend is hij bezig met ondersteuning van de wetenschappers.  Zo kwam er deze ochtend een bestelling van ladenblokken binnen. Die moeten allemaal uitgepakt en op hun plek gebracht worden.