DUBstagram: Unitas haalt geld op voor Stichting Move

Instagram: @unitas_s.r

Links op de foto zijn twee leden van Unitas te zien, die beiden in de Maatschappelijke Activiteiten Commissie zitten. Rechts is een medewerker van Stichting Move te zien. De Maatschappelijke Activiteiten Commissie van Unitas heeft twee weken geleden een benefietavond georganiseerd met een sponsorveiling en optredens. Al het geld van de sponsorveiling én een gedeelte van de bieromzet van die avond gingen naar Stichting Move. In totaal is er 1757,73 euro opgehaald die avond.

Move viert bijzonder 100ste project in Utrecht
Dinsdag 10 mei werd door Stichting Move het 100e Move-project feestelijk afgesloten bij Stichting Zorgtrecht in Zuilen. Negentien leerlingen uit groep 8 van de Aboe Daoedschool en vijf studenten van STUdance gingen ter gelegenheid wandelen met ouderen van stichting Zorgtrecht.

Move werd opgericht in 2008 door drie studenten van roeivereniging Orca. Nu, inmiddels ruim 8 jaar later, is Move uitgegroeid tot een landelijke organisatie die actief is in acht studentensteden. Door het hele land zijn er al meer dan 250 projecten opgezet, die werden begeleid door dik 1.500 studenten en een belangrijke impact hebben gemaakt in het leven van ruim 6.000 kinderen. Tot op de dag van vandaag bedenken de leerlingen zelf wat ze aan hun buurt willen veranderen of verbeteren en helpen studenten ze bij het uitvoeren van hun plan.

A post shared by Unitas S.R. (@unitas_s.r) on May 5, 2017 at 1:50am PDT

Tags: unitas | triton