Verrassend optreden bij het Spring Performing Arts Festival

Tot en met 25 mei 2019 is de Utrechtse binnenstad grotendeels overgenomen door het Spring Performing Arts Festival. Het festival heeft shows op verschillende locaties in de stad zoals in het Stadskantoor, Hoog Catharijne, op de Neude en in verschillende theaters.

Student Bas Koppe bezocht de voorstelling: Permanent destruction in Theater De Paardenkathedraal. Bas: "Het was een heel bijzondere voorstelling. Het leek op een concert, maar het was toch theater. De setting leek op een soort donkere club en de muziek paste daar goed bij.
De teksten van de zangeres bevatten feministische thema's die soms ook gingen over een wereld zonder mannen. Ondanks dat zijn er, voor zover ik weet, geen mensen weggelopen."

Prijsvraag winnaar
DUB organiseerde deze maand ook een prijsvraag, waarbij we kaarten verloten voor de openingsvoorstelling Attractor. De Utrechtse student Laura was een van de gelukkigen die kaarten won en stuurde ons een bericht. Laura: "De voorstelling was erg leuk! De combinatie van moderne dans, Javaanse muziekinstrumenten en heavy metal-zang was in het begin even wennen, maar het werd een erg mooie show doordat alle dansers en musici duidelijk toptalenten waren. Bedankt voor de kans om dit met eigen ogen te kunnen zien!"

A post shared by DUB (@dubnieuws) on May 23, 2019 at 6:47am PDT

Tags: dubstagram | dans