Vrijheid blijheid op Bevrijdingsdag in Utrecht

Van links naar rechts Eva, Charlotte, Mies en Kayleigh

Kayleigh woont samen met acht andere meiden in een Utrechts studententenhuis. "Op deze foto sta ik samen met drie van mijn huisgenoten, van links naar rechts: Eva, Charlotte, Mies en ik. We vierden met zes van de negen huisgenoten afgelopen zaterdag Bevrijdingsdag bij Strand Oog in Al (Soia). We doen vaker dingen met het huis en samen Bevrijdingsdag vieren is daar één van. Vorig jaar ben ik op 5 mei ook met een aantal huisgenoten naar Soia geweest. Het was een gezellige dag, waarbij we ook hebben stilgestaan bij de betekenis van 5 mei."

Toen Kayleigh in 2014 met de studie Communicatie- & Informatiewetenschappen aan de Universiteit Utrecht begon is ze in Utrecht op kamers gegaan. Ze zit nu in het laatste jaar van haar studie en voor de minor Sociaal Ondernemerschap heeft ze de afgelopen maanden stage gelopen bij de Social Impact Factory. Naast haar studie is Kayleigh actief bij Enactus Utrecht, als teamlid van Gat in de Markt, een platform voor sociaal ondernemerschap.